Klantenservice

 

Verzenden en Bezorgen

Orders worden met een speciale koerier voor breekbare producten naar u verzonden, dit om transportschade te voorkomen. 
Deze pakketten worden verzonden door Packs Special Care. Dit is een koeriersnetwerk die door heel Nederland pakketten uitrijd.
Uw bestelling zal normaal binnen 2-4 werkdagen verstuurd worden. Uw bestelling zal dan normaal de volgende dag bij u bezorgd worden. Wanneer u een spoedopdracht wenst, neemt u dan contact met ons op voor de mogelijkheden.


Klachtenafhandeling
 
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening zoals u die heeft ervaren. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit mag uiteraard ook per reguliere post en/of telefonisch.
 
Onze contactgegevens zijn:
 
Lijstenmakerij Gijzel
Biezelingsestraat 102a
4421BV Kapelle
0113-342383
info@lijstenmakerijgijzel.nl
 
Na het ontvangen van uw klacht krijgt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht er meer tijd nodig zijn zullen we u daarvan op de hoogte brengen.
 
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van de Stichting Webshop Keurmerk waar Zeeuwslijstje bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie(SGC).

.

Privacy & Veiligheid
 

De bescherming van uw persoonsgegevens is erg belangrijk. Wij houden uw privégegevens privé. 

Wij gaan zeer zorgvuldig om met uw gegevens. We doen er alles aan om de betrouwbaarheid,
veiligheid en integriteit van de door ons verzamelde data te waarborgen. 

Wij beschermen uw privacy op de volgende manieren: 
• Uw persoonlijke informatie wordt niet verkocht of doorgespeeld aan derden. 
• Uw gegevens worden veilig opgeslagen in een niet-publiekelijk toegankelijke database. 
• Uw transactiegegevens worden versleuteld over internet verstuurd zodat afluisteraars geen kans krijgen. 
• Wij gebruiken uw e-mailadres enkel voor afhandeling van uw bestelling en eventueel voor een nieuwsbrief 
(hier kunt u zich ten allen tijde voor afmelden). 

Als u een bestelling plaatst vragen wij de volgende gegevens van u: 
• Uw naam, adres en telefoonnummer. Deze gegevens gebruiken we om de bezorging van uw product correct af te handelen. 
• Uw e-mailadres, zodat we u op de hoogte kunnen houden van uw bestelling. 

Net als alle webshops houden we bovendien door middel van een cookie bij welke pagina's worden bezocht en hoe 
intensief onderdelen van onze site worden gebruikt. Zo kunnen we onze site nog beter aanpassen aan uw wensen. Wij gebruiken 
deze gegevens nadrukkelijk niet om een profiel van onze bezoekers samen te stellen. 


Tijdens betalingen wordt de verbinding tussen u en de betaalpagina versleuteld en beveiligd. Door gebruik te maken 
van iDeal maakt u rechtstreeks verbinding met de beveiligde omgeving van uw eigen bank. Uw betalingwordt dus in de u bekende veilige omgeving uitgevoerd.

 

Retourneren 

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht (wettelijke bedenktermijn van 14 dagen), komen ten hoogste de kosten van terugzending voor uw rekening. Wanneer u de order betaald heeft, zullen wij dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de terugzending, terugbetalen. Eventuele verzendkosten zijn voor uw rekening.

Als u de goederen terug wilt sturen wilt u dan contact met ons opnemen? We kunnen dan in goed overleg afspreken hoe de goederen geretourneerd kunnen worden.

Voor u op maat gemaakte artikelen  kunnen niet worden geretourneerd!


Garantie

Op al onze producten geven wij standaard 1 jaar garantie. Dit geldt voor alle schade die zonder schuld van de koper ontstaat. Glasbreuk en verkeerd op gegeven maten vallen buiten de garantie.

Is er schade ontstaan tijdens het transport? Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij zullen u een passende oplossing aanbieden.

 

Bestellen
 

Bestellingen worden door u rechtstreeks via zeeuwslijstje.nl gedaan.
Op het moment van bestellen ontstaat er tussen u en ons een (voorlopige) koopovereenkomst.

Per geplaatste bestelling via onze website ontvangt u een bevestiging per e-mail. U bent verantwoordelijk
aan de hand van deze bevestiging de juistheid van uw bestelling te controleren, en ons onmiddellijk op de hoogte
te brengen indien deze onjuistheden bevat. Indien u binnen 1 uur na uw bestelling geen bevestigingsmail ontvangt,
kunt  u dit het beste melden bij ons door middel van een e-mail of telefoon(tijdens openingstijden), zodat wij tot een correcte
afhandeling kunnen komen.  

Het wijzigen van een bestelling is niet meer mogelijk zodra deze ingepakt en klaar voor verzending is. 

 

Betalingen, Prijzen & Kortingen
 

Bestellen bij zeeuwslijstje.nl betekent snel, makkelijk en vooral veilig betalen. U kunt via iDEAL betalen, per vooruitbetaling, PayPal en onder rembours(pakket met betaalservice).Wilt u hiervan gebruik maken  kunt u contact met ons opnemen.Let op, er zijn wel kosten aan verbonden

De prijzen in de webshop zijn allemaal inclusief BTW en onder voorbehoud van prijswijzigingen, zoals vermeld in onze
leveringsvoorwaarden.

Eventuele kortingen worden verrekend bij uw bestelling. U dient hiervoor wel een geldige kortingscode of bon in te voeren. 

 

Bijwerken Rekening Informatie
 

Via uw eigen gemaakte inlogcode/account kunt u uw persoonlijke gegevens aanpassen. Ook is het mogelijk meerdere
verzendadressen door te geven, leuk voor cadeaus voor familie en vrienden! Ook kunt u hier uw bestelhistorie 
bekijken. Hierdoor kunt u nog sneller bestellingen plaatsen omdat uw voorkeuren blijven behouden. U kunt zich hier tevens 
aan- en afmelden voor onze nieuwsbrief.